Onderhoud 2016

Dinsdag, 10 mei 2016

Het is April 2016, dus het visseizoen kan weer beginnen. Zoals ieder jaar vindt er weer onderhoud plaats rondom de visvijver de Tangkoel .

26 leden hebben zich voor deze 3 dagen opgegeven, dus dat is een teken dat veel leden zich voor de vereniging willen inzetten, om de Tangkoel er weer prachtig te laten uitzien voor het nieuwe seizoen.
De werkzaamheden, snoeien - paden en visplaatsen in orde maken - krullen - en zand verplaatsen enz. ging zeer goed .
In de pauze was weer lekker kletsen bij koffie en fris en niet te vergeten was de zelf gemaakte cake lekker.
Dus de vijver ligt er nu weer keurig bij.
Bij deze willen we iedereen bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt.

De onderhouds commissie