Onderhoudswerkzaamheden 2017 voor de Tangkoel

Zondag, 23 april 2017

De klusploeg heeft al veel werk verzet in de 3 weken dat ze bezig waren.

Vooral het pad naar steiger 25 heeft heel wat werk vereist.
Maar ook de paden naar de steigers 24-23 en 22.

Op zaterdag 8 april , de eerst onderhoudsdag van 2017, hadden we veel te danken aan het voorwerk van deze klusploeg.
We hebben de afwerking gedaan van de paden van deze steigers en het begin gemaakt aan de steigers 21 en 22 zodat de klusploeg ook weer verder kan.
Op deze eerste dag hebben ook enkele leden de afrastering naast het weiland en de vijver doornvrij gemaakt en opgeruimd.
Ook waren er enkele leden die er voor zorgden dat het zand voor de opvulling van de paden op zijn plaats kwam.
En enkele leden hebben de fijne afwerking gedaan.
Om 10.00 uur kregen we lekkere koffie, cake en fris.
Om 11.45 uur hebben we alles opgeruimd en konden we tevreden onze eerste onderhoudsdag beƫindigen.
Zo zien we, dat de klus en onderhoudsploeg goed bezig zijn voor het nieuwe seizoen .

Bij deze willen we iedereen bedanken voor de inzet.

De onderhoudscommissie.

voor foto's klik hier