2017 Feestavond

Vrijdag, 13 oktober 2017

Het was weer ouderwets gezellig op de feestavond jl. vrijdag, 13 oktober. In totaal waren 36 personen aanwezig, waarvan 22 leden.

De avond begon met koffie of thee met een heerlijk stuk vlaai.
Voor de eerste keer gaf de penningmeester Jos Bos een toelichting op de gehouden wedstrijden en vond de betreffende prijsuitreiking plaats.
Steeds met een komische noot kon hij de leden bij zijn uitleg betrekken. De ene keer haalde hij de poedelprijswinnaar naar voren, de andere keer herinnerde hij een ander verenigingslid aan zijn “helaas slechte” vangsten.
Ook zijn eigen vangsten bleven niet onvermeld.

Evenals vorig jaar waren er voor de prijswinnaars van alle wedstrijden waardebonnen. De eerste prijzen en de trofee voor de kampioen waren een beker of een mooi beeldje van een visser.

Tussen de verslagen van de wedstrijden door was de quiz, opgesteld door Thei Bongers. Winnaar hiervan was de heer Huys.
De lotenverkoop door de bestuursleden verliep voorspoedig.

Bij de trekking mochten de meeste aanwezigen een of meerder prijzen in ontvangst nemen.

Als afsluiting van de avond stond er weer een uitgebreid warm en koud buffet klaar.

Iedereen liet zich dit zeer goed smaken en complimenteerde de cateraar voor al deze gerechten.

Bij het afscheid ontvingen alle dames nog een boeketje rozen.
Al met al is het een zeer gezellige avond geweest.

Om alle foto's te zien klik hier.