Dag-Visvergunning / MeeVIS-Toestemming

DAG-VISVERGUNNING:

HSV Gemeente Venlo heeft, als vervanging op onderstaande MeeVIS-toestemming, een eigen Dag-Visvergunning.

Deze Dag-Visvergunning kunt u afhalen bij ons verenigingslokaal 'Zalzershaof', Zalzerskampweg 64, 5926 PL Venlo (Hout-Blerick). U kunt daar aangeven op welke dag u wilt gaan vissen.
LET OP: per dag worden maximaal 5 Dag-Visvergunningen uitgegeven.

De openingstijden van Zalzershaof zijn: maandag t/m donderdag van 08-18.00 uur en vrijdag van 08-13.00 u.
Wegens vakantie is de locatie gesloten van 29 juli t/m 28 augustus 2022.

Wilt u tijdens deze periode toch een dag-visvergunning aanvragen dan kunt u een mail sturen naar: penningmeester@hsvgemeentevenlo.nl  met daarin uw naam, geboortedatum en de datum dat u met deze dag-vergunning wilt gaan vissen op onze vijver.
Tevens maakt u daarna een bedrag ad € 5,- over op onze bankrekening bij de SNS-bank NL02 SNSB 0862 7534 30 t.n.v. Hengelsportvereniging Gemeente Venlo met vermelding van dezelfde gegevens die u in de mail gestuurd hebt (dus uw naam, geboortedatum en de datum dat u met deze dag-vergunning wilt gaan vissen).

Deze gegevens zullen dan bij de controleurs bekend gemaakt worden zodat u niet aangesproken zult worden over het vissen zonder een vergunning.

Een Dag-Visvergunning kost € 5,- per persoon.

Let op:

De MeeVIS-toestemming geldt NIET voor de Tangkoel.
De Tangkoel is namelijk een gesloten viswater onder beheer van HSV Gemeente Venlo en staat NIET in de Gezamelijke Lijst van Nederlandse Viswateren

Info omtrent de MEEVIS-TOESTEMMING in ANDERE wateren dan de TANGKOEL:
  • De MeeVIS-toestemming is een schriftelijke toestemming voor één persoon om één dag gratis mee te mogen vissen met een VISpashouder in een water in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren. (oa. Maas)
VISpashouders kunnen dus familie, vrienden of kennissen die geïnteresseerd zijn gratis een dag meenemen om kennis te maken met het vissen. Dit wordt aangeboden door SportVisserij Nederland.
Klik hier voor meer informatie.