Feestmiddag 2021

Op zaterdag 9 oktober 2021 was de jaarlijkse feestmiddag van onze visvereniging voor alle (aspirant) leden met hun aanhang.

Rond de klok van 16.00 uur verzamelden zich een veertigtal personen bij ons nieuwe clublokaal ‘Zalzershaof” in Hout-Blerick.
De voorzitter opende de feestmiddag en heette iedereen van harte welkom.

Na een ‘vervelend’ coronajaar 2020, er kon toen helaas geen feestmiddag georganiseerd worden, waren het bestuur en alle aanwezigen weer blij dat er weer een feestmiddag voor de leden kon plaatsvinden.

Iedereen werd daarom uitgenodigd te genieten van een kopje koffie/thee en een heerlijk stuk cake.
Nadat de uitslagen van de onderlinge viswedstrijden en de koppelwedstrijd bekend gemaakt waren en de winnaars waren ‘gehuldigd’ was het tijd om lootjes te verkopen voor de bingo.

Overigens vindt u HIER de uitslagen van deze wedstrijden

Het bestuur had weer kosten nog moeite gespaard om de nodige prijzen te verzamelen en zelfs enkele leden hadden prijzen ter beschikking gesteld.
Nadat alle prijzen ‘verdeeld’ waren, natuurlijk waren er teleurstellingen te verwerken, de een had weer net wat meer gewonnen dan de ander, was het tijd voor het koud buffet en het mag gezegd worden: Zalzershaof had goed zijn best gedaan om ons wat lekkers voor te schotelen.

Omdat foto’s meer zeggen dan woorden ziet u  HIER   een ‘beeldverslag’ gemaakt door onze eigen fotograaf: Hans Sijtsma.

Veel kijkplezier.