Feestmiddag 2023

Op zaterdag 21 oktober 2023 was de jaarlijkse feestmiddag voor de leden van onze visvereniging.
Rond 16.00 uur werden de leden onder het genot van een kopje koffie of thee, vergezeld door een stukje cake van harte welkom geheten door onze voorzitter.
Daarna werd de uitslag van de onderlinge wedstrijden bekend werd gemaakt. Winnaar dit jaar was Theo Smetsers, gevolgd door Piet van Wieringen en Giovanni Loi. De Koning dit jaar was Hans Buursma.

In tegenstelling tot voorgaande jaren was het programma enigszins gewijzigd en volgde na de prijsuitreiking de gebruikelijke quiz.

Ondertussen werd het buffet in gereedheid gebracht zodat op een 'vroeger' tijdstip dan voorgaande jaren hiervan heerlijk gesmuld kon worden. Ondertussen werd door o.a. het bestuur geprobeerd de tombola lootjes aan de man (vrouw) te brengen..
Dit jaar had het bestuur diep in de buidel getast en waren de prijzen voor de tombola voor het merendeel visspullen.
Daarnaast hadden enkele leden ook de vereniging voor deze tombola gesponsord in de vorm van 'zelf gebakken cake', zelf gemaakt ansichtkaarten, eieren en 'petatte'. Als ik iets/iemand vergeten ben dan ligt dat aan mij (mea culpa).

De prijzen van de tombola vlogen alle kanten op waarbij diverse personen weer meerdere malen (sommigen vonden dat teveel) 'bingo' mochten roepen.
Al met al toch weer een geslaagde middag als afsluiting van het visseizoen.

KLIK HIER ALS U DE FOTO'S WILT BEKIJKEN

De foto's zijn ook dit jaar gemaakt door onze fotograaf Hans Sijtsma, waarvoor onze dank.

Wilt u muziek bij het bekijken van de foto's dan kan dat.

KLIKT U HIER OM HET 'FILMPJE' TE BEKIJKEN.