Ingezonden stuk Feestavond

Dinsdag, 4 november 2014

Van ons lid Wil Hermans ontvingen we het volgende ingezonden bericht.

Allereerst wil ik het bestuur bedanken voor de goed georganiseerde feestavond.

Deze werd goed bezocht door de leden, alleen het spijtige bericht dat de voorzitter met zijn vrouw niet de gehele avond aanwezig kon zijn door fam.omstandigheden.
Ik hoop dat alles weer goed komt en wens hem en zijn vrouw alle sterkte toe.

De winnaars van de de diverse georganiseerde wedstrijden werden op een leuke en gezellige manier bekend gemaakt.
Wat ik wel jammer vond is dat dat er per wedstrijd catogorie geen lijst met deelnemers en uitslagen was.
Misschien iets voor de volgende feestavond.

De kwis vond ik een mooie gelegenheid waarvoor je toch je geheugen goed moest aanspreken om tot een goed resultaat te komen.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Wat de verzorging van de inwendige mens betreft was zondermeer goed geregeld en verzorgd.
Een pluim hiervoor.
Verder zou ik willen besluiten met de volgende woorden: ga zo door en met z'n allen op naar het jubileumjaar 2015.

Hartelijk dank

Wil Hermans