Prijsuitreiking Dameswedstrijd

Woensdag, 17 december 2014

Omdat mevrouw Storken bij het damesvissen de eerste prijs in de wacht sleepte, en niet de feestavond heeft kunnen bezoeken, zijn 2 bestuursleden op donderdag 23 oktober naar Geleen gereden

Op vrijdag 17 oktober was er weer een gezellige feestavond waarbij gezellig gekletst kon worden en een lekker buffet werd opgediend. De huldigingen van de winnaars van de viswedstrijden van het afgelopen seizoen waren weer de hoogtepunten van de avond.

Er waren veel verrassingen bij, maar dat blijft altijd met viswedstrijden.
De ene keer wordt er veel, en de andere keer weinig, of zelfs helemaal niets, gevangen.
Helaas kon de winnaar de heer Kort niet aanwezig zijn op deze avond.
De heer van de Ven en zijn partner mevrouw Storken waren afgemeld vanwege een operatie die Peter van de Ven had moeten ondergaan.

Omdat mevrouw Storken bij het damesvissen de eerste prijs in de wacht sleepte, zijn 2 bestuursleden op donderdag 23 oktober naar Geleen gereden, om haar deze prijs te overhandigen. Natuurlijk tevens om te informeren naar de gezondheid van Peter.

Het instellen van de Tom-Tom duurde langer dan de reis!
We werden hartelijk ontvangen door beide viscollega's en begonnen met een excursie door het appartement.
Peter vertelde, dat alles voorspoedig was verlopen tijdens de operatie in het ziekenhuis in Maastricht, en hij herstelt voorspoedig. De eerste maanden moet hij zich nog heel rustig houden en, zoals hij zegt, duurt het minstens nog tot oktober 2015 voordat hij weer helemaal de oude zal zijn.

We overhandigden mevrouw Storken de beker, de wisselbeker, de bloemen en de schaal met kaarsen die alle, aan de dameswedstrijd deelnemende, dames hadden ontvangen.

Peter ontving nog een fles wijn, voor een spoedig herstel.

De koffie met taart smaakten ons heerlijk.
Ze hadden zelfs nog champagne gekocht om de overwinning te vieren, maar jammer genoeg hebben we hiervan geen gebruik meer kunnen maken, omdat de klok van parkeermeter tegen het einde doortikte.
Na 2 uur gezellig kletsen reden we weer terug naar Blerick.
Overigens verliep de terugweg een stuk sneller dan de heenweg, omdat het navigatieapparaat al ingesteld stond.

Wim en Arno