Feestavond 2015

Vrijdag, 13 november 2015

Op vrijdag 16 oktober 2015 werd in feestzaal de Waeg de jaarlijkse feestavond georganiseerd van HSV Gemeente Venlo.

In het jubileumjaar kreeg deze feestavond nog een extra feestelijk tintje. Iedereen was welkom zonder eigen bijdragen.

De leden en hun partners werden ontvangen met een kopje koffie/thee en een heerlijk stukje Limburgse vlaai.

Om acht uur stipt opende de voorzitter, Hay Timmermans, deze feestavond.

Na zijn welkomstwoord kreeg Arno Bos het woord om de uitslagen van de wedstrijden bekend te maken. Zoals elk jaar doet Arno dit op zijn eigen wijze en dat wordt door alle aanwezigen zeer gewaardeerd.
Na het algemeen praatje met verschillende wetenswaardigheden maakte Arno de Kampioen en de Koning van HSV Gemeente Venlo van het jubileumjaar 2015 bekend. Dat waren respectievelijk Lowie Huys en Thei Smetsers.

Voor alle uitslagen klik hier.

Na deze uitslag en de feestelijke prijsuitreiking was er even tijd om je hoofd te breken op de jaarlijkse quiz. Dit jaar bestond de quiz in het teken van Limburgse plaatsnamen en gehuchten. Dit was zowaar niet makkelijk. Onder de pauze werd druk nagepraat over de uitkomsten van de quiz. De winnaar kreeg een kleine attentie.

Na de pauze ging Arno verder met de uitslagen van de overige wedstrijden. De winnaars werden op gepaste wijze geƫerd. De winnaar van de Dames wedstrijd 2015 is Annie Huijs. De winnaar van de Knakenwedstrijd 2015 is Wil Hermans en tot slot de winnaars van de Koppelwedstrijd 2015 zijn Danny van de Boomen en Jan Maas. Op de site van de vereniging staan alle uitslagen van de wedstrijden van het kalenderjaar 2015.

Ook dit jaar hebben de sponsoren een groot aantal prijzen beschikbaar gesteld voor de tombola. De hoofdprijzen van de tombola kwamen dit jaar terecht bij de uitbater van feestzaal de Waeg.
Misschien zien we Sjaak de komende jaren actief op de Tangkoel.

De feestavond is niet compleet zonder een warm en koud buffet. Ook dit jaar was dit buffet een perfecte afsluiting van de feestavond van HSV Gemeente Venlo. Sommige leden gingen na het buffet voldaan naar huis en andere bleven nog wat napraten tot in de kleine uurtjes.

De dames van de leden kregen allemaal nog een mooi boeketje bloemen mee en zo kwam er een mooi einde aan deze jubileum feestavond van HSV Gemeente Venlo.

Tot volgend jaar.

Voor alle foto's klik hier voor het fotoalbum.