BBQ 2021 geslaagd

Donderdag, 12 augustus 2021

Na de laatste (10e) wedstrijd in de onderlinge competitie werd voor de deelnemers een barbecue georganiseerd.

Op zaterdagmiddag 7 augustus 2021 was de laatste van de 10 onderlinge viswedstrijden. Het weer was wisselvallig en daarom had het bestuur ervoor gekozen om de aansluitende BBQ niet aan de vijver te houden maar in de loods van Louis Huijs.
We waren hem daar zeer dankbaar voor vandaar dat vooraleer de BBQ van start ging zijn vrouw een bloemetje kreeg aangeboden en tevens een uitnodiging om aan de BBQ deel te nemen.

Onderstaand een aantal foto's van de viswedstrijd en de BBQ.
Hopelijk voor velen een trigger om volgend jaar ook aan de 'onderlinge viswedstrijden' mee te doen.

Vindt u het jammer dat u dit  gemist heeft? Het kan dit jaar nog, weliswaar zonder BBQ maar na de koppelwedstrijd op 22 augustus is er ook een gezellig samenzijn met een 'borrel' en een hapje.
U kunt zich nog aanmelden tot 20 augustus 2021. Klik hier voor meer informatie/aanmelden.

Bent u die dag verhinderd dan heeft u nog een kans: op 4 september 2021 vind de viswedstrijd om de 'Salzershaofbokaal' plaats.
Na afloop een drankje en een hapje. Meer informatie hierover komt t.z.t.

LET WEL: Deze wedstrijden zijn ALLÉÉN bedoeld voor de ACTIEVE en ASPIRANT leden en dus NIET voor vergunninghouders en ook NIET voor jeugdleden.

De viswedstrijd en BBQ op 7 augustus 2021 in beeld: