Uitslag viswedstrijd om de Zalzershaof bokaal van 4 september 2021

Woensdag, 20 oktober 2021

Viswedstrijd om de Zalzershaof-bokaal

U had van ons nog een 'verslag' tegoed van de viswedstrijd om de Zalzershaof-bokaal.

Deze wedstrijd vond plaats op 4 september en had een 'verrassende' winnaar.

Als u de foto's bekijkt (klik dan HIER) is het net of Elian van Ewijk de winnaar was maar schijn bedriegt.
Als beheerder van Zalzershaof was hij degene die de trofee aan de winnaar mocht uitreiken en wel aan Thei Versleijen.
Thei wist met een vangst van 24 vissen met een totaal gewicht van 725 gram de meeste punten binnen te halen.
De prijs, de 'Zalzershaof wisseltrofee' werd onder het genot van een heerlijke kop soep en een broodje kroket/frikandel aan hem uitgereikt.
Proficiat Thei.