Vissen uitgezet in Tangkoel

Vrijdag, 28 januari 2022

Afgelopen week is er 250 kg vis uitgezet in onze vijver De Tangkoel.

Om het komende visseizoen wat aantrekkelijker te maken voor de leden had het bestuur besloten om ook dit jaar weer vis uit te zetten.

In totaal is 250 kg vis uitgezet, te weten 50 kg Winde, 100 kg Voorn en 100 Kg Brasem.
De maat van deze vissen is deze keer wat groter dan hetgeen doorgaans door onze vereniging werd uitgezet.
De Brasems waren tussen de 800 en 1500 gram, de Voorns waren groter dan 20 cm en de Windes waren tussen de 100 en 1000 gram..
Onderstaand een impressie van de uitzet.
Voor de liefhebbers: een link naar 2 filmpjes op YouTube van deze uitzet vindt u HIER en HIER.