Onderlinge viswedstrijd van maandag 18-7-2022 gaat NIET door.

Maandag, 18 juli 2022

Vanwege de weersomstandigheden gaat de geplande viswedstrijd van vanavond 18 juli 2022 NIET door.

De organisatie van de (onderlinge) viswedstrijden heeft vanmorgen besloten de geplande viswedstrijd van vanavond, 18 juli, NIET DOOR TE LATEN GAAN.

Was een vorige keer de reden van afgelasting de voorspelling dat het zou gaan regenen/onweren, vandaag is de reden dat de temperatuur van dien aard is dat het onverstandig zou zijn om in de hete zon (zeker de oostzijde) te gaan vissen.

De wedstrijd is VERPLAATST naar aanstaande DONDERDAG 21 JULI 2022 en wel van 18.00 UUR tot 21.00 uur.

Kent u iemand die mee doet aan deze wedstrijd en u vermoedt dat hij niet op de hoogte is van deze verplaatsing, geeft het dan door zodat niemand tevergeefs vanavond aan de vijver staat.
Alvast dank voor uw begrip en medewerking.