Zalzershaofbokaal wedstrijd op 3 september gaat niet door en verbod op vissen tot (voorlopig) a.s. zondag

Donderdag, 25 augustus 2022

Gezien de staat van het water in de tangkoel (weinig en zuurstofarm) gaat de geplande viswedstrijd op 3 september a.s. om de Zalzershaofbokaal helaas niet door.

De wedstrijdcommissie beraadt zich nog of deze op een later tijdstip alsnog gehouden kan worden.
In dat geval wordt u hier tijdig over geïnformeerd.
Op dit moment wordt er aan gewerkt om het zuurstofgehalte in onze vijver weer op een redelijk peil te brengen.

Het bestuur heeft daarom besloten dat er (voorlopig) tot en met a.s. zondag, 28 augustus 2022, niet gevist mag worden aan onze vijver.
Wij rekenen op uw begrip in deze.