Vissen weer toegestaan op de Tangkoel

Zondag, 28 augustus 2022

Let op: Natuurlijk is vissen alleen voorbehouden aan diegenen die lid/vergunninghouders zijn van onze vereniging.

Dankzij de tomeloze inzet van vrijwilligers is de kwaliteit van het water in de Tangkoel van dusdanige kwaliteit, dat vissen weer is toegestaan.

Uitzondering zijn de steigers 14 en 15. Deze zijn nog afgezet i.v.m. het nog steeds pompen van zuurstof in de vijver.

Mocht echter door het warme weer het waterpeil te ver gaan zakken en daardoor de vissen te weinig zuurstof krijgen, zullen we weer maatregelen moeten nemen.
E.e.a. zal dan via de website en/of email gecommuniceerd worden.
Maar voor nu: veel visplezier!

Tevens is door het bestuur besloten de geplande viswedstrijd om de Zalzershaofbokaal, welke gehouden zou worden op 3 september 2022, NIET door te laten gaan.