Hay Timmermans ontvangt gouden speld

Woensdag, 7 december 2022

Hay Timmermans, oud-voorzitter van Hengelsportvereniging Gemeente Venlo, heeft zaterdag 15 oktober een gouden speld ontvangen van Sportvisserij Limburg.

Dit gebeurde tijdens de jaarlijkse feestmiddag van Hengelsportvereniging Gemeente Venlo waar Timmermans werd verrast met een bezoekje van Dieter Breuer, secretaris van het bestuur van Sportvisserij Limburg en voorzitter van het Decoratiecollege. Hij reikte aan Timmermans, onder het toeziend oog van zijn aanwezige familie, de speld en een oorkonde uit voor zijn vele verdiensten voor de Venlose visvereniging.

Zijn echtgenote mocht hem de onderscheiding opspelden. Hay Timmermans verzorgde naast het voorzitterschap ook vele jaren de ledenadministratie van HSV Gemeente Venlo. Mede vanwege gezondheidsredenen heeft Hay Timmermans de voorzittershamer overgedragen aan Elian van Ewijk. Hay blijft wel aan het bestuur van Hengelsportvereniging Gemeente Venlo verbonden.