Snertwedstrijd op zaterdag 14 oktober 2023

Maandag, 25 september 2023

Volgens de kalender staat er op 30 september 2023 de koppelwedstrijd gepland. Omdat er vorig jaar te weinig aanmeldingen waren en bij navraag bleek dat er weinig animo was gaat deze wedstrijd dit jaar helaas niet door!!

Wel is er, ook volgens de kalender, een “SNERT”wedstrijd! en wel op zaterdag 14 oktober 2023.

Aanvang 09.00 uur. Einde om 12.00 uur. Daarna wordt er in ons verenigingslokaal Zalzershaof voor alle deelnemers nog een kop snert met een hapje en een drankje aangeboden door de vereniging.

Opgeven graag vóór uiterlijk zondag 8 oktober via het formulier op onze website of telefonisch naar het secretariaat Annemie: 06-12679887

Wij hopen op een grote opkomst. De uitslag wordt direct na afloop in Zalzershaof bekend gemaakt.
Er wordt een inschrijfgeld gevraagd van € 3,00 voor deelname aan deze wedstrijd.
Dit bedrag kan worden overgemaakt op de bankrekening van onze vereniging of contant worden voldaan vóór aanvang van de wedstrijd.
Wij wensen u allen een goede vangst en een sportieve wedstrijd.