Stadspas Venlo

Maandag, 8 januari 2024

Onze hengelsportvereniging doet sinds enkele jaren mee als aanbieder van de Stadspas Venlo.

Per 1 januari 2024 is er een wijziging gekomen in de organisatie die dit voor de gemeente Venlo regelt.
Daarom willen wij hier nogmaals uw aandacht op vestigen dat, indien u een stadspas heeft, ook bij onze vereniging hier gebruik van kunt maken.

Dit betekent dat u uw vispas en lidmaatschap van onze visvereniging kunt betalen met uw Stadspas.

Heeft u een stadspas en wilt u hier gebruik van maken neem dan contact op met onze penningmeester via de mail.