SNERT-viswedstrijd zaterdag 5 oktober 2024

LET WEL: Deze wedstrijd is ALLÉÉN bedoeld voor de ACTIEVE en ASPIRANT leden en dus NIET voor vergunninghouders en ook NIET voor jeugdleden.

Beste leden en aspirant-leden

Na de geslaagde viswedstrijd om de Tangkoel-bokaal van zaterdag 7 september staat de volgende wedstrijd weer in de planning, namelijk de "Snert-wedstrijd" en wel op zaterdag 5 oktober 2024.

Ook na deze wedstrijd is de prijsuitreiking en afsluiting bij “de Elze”, Baarlosestraat 324 in Hout-Blerick.
Het hapje en de drankjes (2) zullen ook dan voor rekening van de vereniging zijn.

Opgeven kan weer via de bekende weg: door invullen van onderstaand formulier

Naar besluit tijdens de ledenvergadering over 2023, is het inschrijfgeld ook nu € 5,00. Dit bedrag kan worden overgemaakt op de bankrekening van de vereniging NL02 SNSB 0862 7534 30 t.n.v. Hengelsportvereniging Gemeente Venlo met vermelding van uw voor- en achternaam en vermelding "SNERT" of contant worden voldaan vóór aanvang van de wedstrijd.

Wij hopen op een grote opkomst en wensen jullie een goede vangst!

Foutmelding

De loting voor deze viswedstrijd is om 08.30 en de wedstrijd duurt van 09.00 uur tot 12.00.

Voornaam
Achternaam