Zaterdag 7 september 2024 - Tangkoelbokaal

LET WEL: Deze wedstrijd is ALLééN bedoeld voor de ACTIEVE en ASPIRANT leden en dus NIET voor vergunninghouders en ook NIET voor jeugdleden.

Op zaterdag 7 september 2024 vindt er weer een viswedstrijd plaats.

Deze staat in de agenda als “Zalzershaofbokaal”. Omdat we niet terecht kunnen bij 'Zalzershaof' heeft het bestuur de locatie “de Elze”, Baarlosestraat 324 in Hout-Blerick gereserveerd voor de afsluiting en de uitreiking van de “Tangkoelbokaal”, direct ná de wedstrijd.
Een hapje en een drankje zullen ook daar niet ontbreken.

Aanvang van de wedstrijd is om 09.00 uur en duurt tot 12.00 uur.

Naar besluit tijdens de ledenvergadering over 2023, is het inschrijfgeld nu € 5,00.
Dit bedrag kan worden overgemaakt op de bankrekening van de vereniging NL02 SNSB 0862 7534 30 onder vermelding van Tangkoelkbokaal 2024 en uw voor- en achternaam of contant worden voldaan vóór aanvang van de wedstrijd.

De wedstrijd is inmiddels geweest!