Vrijwilliger/begeleider Viskaravaan op 25 juli 2022

In een eerder geplaatst nieuwsbericht vinden jullie het persbericht en de poster met de nodige informatie voor de ZomerVisKaravaan op 25 juli 2022 voor de jeugd. Onze jeugdleden en ook de diverse scholen in de regio zullen worden benaderd en geïnformeerd.

Alle benodigdheden voor het vissen wordt geregeld door SVNederland.

Onze vereniging draagt o.a. zorg voor de begeleiding van de deelnemende jeugd.

Hoeveel jongeren (tussen de 8 en 15 jaar) zullen deelnemen weten we nog niet. Toch vragen we jullie nu al, je op te geven als vrijwilliger/begeleider op deze maandag 25 juli 2022. Het event vindt plaats van 9.30 uur tot 14.30 maar i.v.m. de voorbereiding (opbouwen) en naderhand het 'opruimen' zal dit waarschijnlijk van 08.30 tot 16.00 uur zijn.

Het is ook mogelijk, je alleen voor de morgen of alleen voor de middag op te geven; dus van 8.30 uur tot 12.30 uur of van 12.30 uur tot 16.00 uur.

Via onderstaand formulier kunt u zich als vrijwilliger/begeleider aanmelden.
Alvast dank.

Wij hopen op voldoende deelname, zodat we de jeugd een mooie dag kunnen bezorgen.