Vispas/vergunning betalen via Venlose Stadspas

Sinds enkele jaren is het bij onze vereniging mogelijk om uw Vispas/vergunning te betalen met de Venlose Stadspas.
Voor meer informatie over de Stadspas KLIK HIER

Om e.e.a. gemakkelijker te maken voor de deelnemers is het thans mogelijk om via onderstaande formulier de vereniging toestemming te geven om de kosten van de Vispas/vergunning te innen van uw Venlose Stadspas.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat er (voldoende) saldo op de Venlose Stadspas staat.
Na het insturen van deze informatie zal de penningmeester nog met de betrokkene contact opnemen om een en ander te verifiëren.

U kunt voor de Vispas/vergunning voor het jaar 2025 dit formulier pas invullen als u de Venlose Stadspas voor 2025 ontvangen heeft.

Foutmelding

Onderstaand dient u uw persoonlijke gegevens in te vullen en tevens het CityID-nummer van uw stadspas.
Weet dat wij als visvereniging zeer zorgvuldig met uw gegevens omgaan.

Aanspreektitel
Voornaam
Voorletters
Toevoeging
Achternaam
Straat
Huisnummer
Huisnummer toevoeging
Postcode
Woonplaats
Geboortedatum DD-MM-JJJJ
Telefoon (10 cijfers)
Opmerking
Akkoord Privacy wetgeving.
CityID (nummer Stadspas)
Vispas/vergunning voor jaar:
Innen van Venlose Stadspas jaar:
Door onderstaande keuze aan te vinken ga ik ermee akkoord dat HSV Gemeente Venlo het bedrag voor de Vispas/vergunning en (indien van toepassing) de kosten voor de extra toestemmingen zoals derde hengel of nachtvissen via mijn Venlose Stadspas int.
Akkoord innen Vispas/vergunning