Jaarvergadering over boekjaar 2023

Aan alle Actieve en Aspirant-leden

Uitnodiging voor de jaarvergadering 2023

Namens het bestuur nodig ik u uit voor de ledenvergadering die wordt gehouden op:

Vrijdag 19 januari 2024 in Activiteitencentrum Zalzershaof, Zalzerskampweg 64, 5926 PL Hout-Blerick aanvang 19.00 uur

Agenda:
1. Opening door de voorzitter

2. Situatie Tangkoel naar de toekomst toe
Toelichting door Waterschap Limburg en Sportvisserij Limburg

3. Notulen van de jaarvergadering 2021 d.d. 20 januari 2023
    Deze notulen ontving u al op 31 januari 2023 en vind u op de website, maar zijn ook als bijlage toegevoegd.

4. Bestuursverkiezing.
     De heer Hay Timmermans zal het bestuur verlaten, maar het bestuur stelt hem voor als erelid, gezien zijn verdiensten gedurende een lidmaatschap van 44 jaar, waarvan 28 jaar als bestuurslid en 15 jaar als voorzitter. Het bestuur wil de heer Roy Benders voorstellen als kandidaat bestuurslid; Jan Maas zal nog één jaar aanblijven, om Roy in te wijden in zijn taken, die Roy van hem zal overnemen. Eventuele tegenkandidaten dienen zich voor 8 januari te melden bij het secretariaat. Secretaris Annemie Rayer is aftredend en stelt zich herkiesbaar.

5. Jaarverslag 2023
     Het jaarverslag van 2023 zal tijdens de vergadering worden gepresenteerd en ter beschikking gesteld.

6. Financieel jaarverslag 2023
     Het verslag wordt tijdens de vergadering per beamer gepresenteerd en toegelicht.

7. Verslag kascommissie
    De kascommissie bestaat uit de heren Wim Lemmen en Peter Burhenne.

8. Verkiezing kascommissie
    Tijdens de vergadering moet er een reserve-lid worden gekozen en benoemd.

9. Ledenadministratie

Pauze

10. Begroting 2024
      De begroting wordt tijdens de vergadering per beamer gepresenteerd en toegelicht.

11. Contributievaststelling 2025

12. Wedstrijden
      - Evaluatie wedstrijden seizoen 2023
      - Jaarkalender 2024 deze vindt u in de bijlage
      - Controleurstaken

13. Rondvraag

14. Sluiting

Wij stellen uw aanwezigheid op de jaarvergadering zeer op prijs.

Eventuele agendapunten dient u vóór 12 januari 2024 bij de secretaris in te dienen.

Annemie Rayer-Rutten (secretaris)

De Jaarvergadering heeft inmiddels plaatsgevonden.