Groot onderhoud april 2024

Jaarlijks onderhoud aan de Tangkoel op 6, 13 en 20 april 2024

Beste leden,
Onze vijver, de Tangkoel, ligt er al jaren uitstekend bij, dankzij de inzet van vele vrijwilligers en met name de leden van de onderhoudscommissie die wekelijks (dagelijks?) aan de vijver te vinden zijn.

Om dit zo mooi op orde te houden wordt er elk jaar een groot onderhoud gepland.

Er is onderscheid gemaakt tussen het groot onderhoud en regulier onderhoud.
Voor dat laatste hoeft men zich niet aan te melden en kan een ieder die dat wil de handen uit de mouwen steken.
Stuur daarvoor een mail naar onze secretaris Annemie Rayer en u krijgt bericht hierover.

Het jaarlijks onderhoud voor 2024 staat gepland voor de zaterdagen 6 en 13 april 2024 (Reserve dag:  20 april 2024.

Een kop koffie/thee en een versnapering is natuurlijk altijd aanwezig.

Via onderstaand formulier kunt u zich aanmelden voor dit onderhoud.

Wij hebben er vertrouwen in dat het ook u aan het hart gaat dat onze vijver weer in een top conditie verkeerd voor het komende visseizoen, dus meld u aan.

Aanvang: 09.00 uur
Verwachte eindtijd: 12.00 uur

Voor zaterdag 20 april (reserve) kunnen jullie je ook opgeven. Als blijkt dat deze dag niet meer nodig is, horen jullie dat tijdig.
Voor koffie, thee en/of frisdrank (met cake!) wordt, zoals al eerder aangegeven, gezorgd.
Het werk zal voornamelijk bestaan uit het snoeien en/of verwijderen van de wildgroei aan braamstruiken, opstapelen van snoeiafval en het aanvullen van diverse paden naar de steigers met grind. Voor materialen zoals snoeischaar, werkhandschoenen en kruiwagens zorgt de vereniging.

Voor het onderhoud worden alle leden/vergunninghouders uit de regio Venlo uitgenodigd, om ze de gelegenheid te geven mee te helpen aan het onderhouden en nog aantrekkelijker maken van de omgeving rondom de Tangkoel.

Bij aanmelding voor het onderhoud is er thans ook de mogelijkheid om als aspirant lid te worden aangemerkt.

Dit houdt in dat je uitgenodigd wordt voor alle (ook de onderlinge) wedstrijden, de feestmiddag en jaar/ledenvergadering.

Na 1 á 2 jaar wordt je van ‘aspirant’ naar ‘actief lid’ omgezet en krijg je een korting op de contributie van onze vereniging. Zo hopen we een grotere betrokkenheid te creëren tussen onze (‘actieve’) leden en de vereniging.

Dus heeft u interesse meldt u aan als aspirant lid. Let op: er wordt dan wel iets van u verwacht zoals deelname onderhoud, deelname wedstrijden, aanwezig jaarvergadering etc.

Foutmelding

Voornaam
Achternaam
Geef hieronder aan op welke zaterdag(en) we op u mogen rekenen:

Ik zal aanwezig zijn op:

Eventuele opmerking
Ik meld me aan als aspirant lid